Myskväll och shopping :)

Ja kvällen igår va väldigt trevlig förutom världens sämsta film..
Fyf*n den va ju pinsamt dålig!!!
Saw3D se inte den för guds skull.. Det är inte värt pengarna alls..
Men maten på Jensens var riktigt god iaf.. Och me trevligt sällskap så funkade kvällen finfint.. :)
Det var nog första gången vi var ute sådär och åt middag och såg bio bara vi två kom vi på igår.. :)
Så det var verkligen dags..

Idag har vi vart borta i Bromma Blocks och handlat lite kläder till Bella och lite julklappar..
Skönt att ha börjat iaf..
Får c om jag orkar åka ner till centrum nu innan dom stänger och köpa strumpor till Flizan..
Börjar luta åt att det får bli imorgon..
Men förhoppningsvis så får jag ju tillbaka bilen imorrn så då kan jag åka vart jag vill och få me mig vagnen och barnen framförallt Bella kan sitta normalt, så det ska bi riktigt skönt..

Kom på idag att om jag ska börja blogga ordentligt så får ja ju fixa lite bilder åxå.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0