Förbannad!!!!

Nu är jag riktigt arg!!!
Jag lämnade ju in bilen förra måndan för att en idiot körde in i arslet på mig för några veckor sen..
Då sa dom att det skulle ta 5-8 arbetsdagar men förhoppningsvis på fredag(förra)..
Jag väntade....ringer på fredan å då säger dom "nä på måndag", väntar............ringer på måndan
då säger dom "nä imorgon" väntar.... ringer igår..." den är lackad nu så den ska bara svalna över
natten så kan du antagligen hämta den mitt på dan imorgon(idag)" ringer vid lunch och då säger
idioterna att när dom skulle sätta på kofångaren så märkte dom att det var fel!!!
Vilka j*la idioter de finns!!!!!
Kollar man inte så att det är rätt innan man lackar och fixar?????
Så nu skulle han få hem delen imorrn vid tio så förhoppningsvis har jag bilen på fredag!
Då sa ja de till honom att annars har vi problem för på freda kväll så ska vi iväg och då måste
vi ha en bil. Så han skulle fixa fram en om inte min va klar..
Fyfan ja är så arg så jag skulle kunna börja grina..
Nu har jag vart utan bil i 1½ vecka.. Visst att jag gillar att åka buss men den där promenaden
till och från bussen på 2 km enkel väg är inte lika spännande..
Och bussen går ju typ 4 ggr per dag så det är inte så lätt heller..

Skulle ju iväg till K me lilla W & N imorrn.. hade vart skönt me bilen men det gick ju förra veckan
me bussen så d får gå nu me..

Den här veckan har ju som vanligt gått i en väldigt rask takt..
Måndag spenderades hemma och på kvällen blev det storhandling på coopen..
Tisdag Blev det bakning av bullar hos mammsen (jag passade mest barnen och åt bullarna:))
sedan middag där..
Idag skulle jag stortvätta hos bror i tvättstugan men jag hann bara med 4 maskiner sen fick jag ju
reda på att bilen inte blir klar och mamma skulle iväg och jobba så jag fick lägga ner..
Hoppas jag hinner me och tvätta resten här hemma.. Problemet är ju vart man ska hänga upp allt..
Jag får elda lite i kaminen så det torkar snabbt.. :)
Imorgon så ska vi förhoppningsvis som sagt va me K och grabbarna och på kvällen vankas
det födelsedagsmiddag för M på O'learys.. Får hoppas att mammsen inte blir sjuk nu så dom kan hänga me..

Funderar på om jag ska kolla upp F's näsa för hon är ju snorig heeeeela tiden tycker jag..
Är så jobbigt när hon knappt får luft lixom..
Hon sover ju redan me huvudändan upphöjd och jag vet inte allt jag har försökt..
Nezeril är typ det som funkar men jag vill/kan ju inte ge det för ofta..
Hon har fått det några ggr på kvällen när hon ska sova när det absolut inte har gått med något annat..

Ska försöka fixa lite bilder åxå.. Vilket år som helst.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0