Värdelös!!

Ja så kan man sammanfatta mig..
Jag är värdelös på å blogga har ja märkt..
Om det mot förmodan va nån som läste de få första inläggen så är den/dom inte kvar nu kan ja tänka mig..
Jag ska försöka bli bättre på å skriva för ja vill ju så gärna..
Men det liksom bara försvinner..
Jag måste komma in i det så går d av sig själv sen..
Jag ska kolla film nu för ja e testpilot hos smartson och ska testa headwebs hyrfilmstjänst, jag har sett en film och det är nu dags för den andra..
Jag är nominerad till att bli testpilot för ett bluetooth headset från Nokia åxå men det får vi se om det blir nåt av med.
Jag kommer inte ens ihåg när jag bloggade sist men det viktigaste som har hänt är iaf att Bella fyllde 2år i söndags..
Min lilla bebis har blivit så stor..
Hon fick jättemycke fina saker och till alla som kom och grattade henne: Tack så mycket!!!
vi bjöd på lite potatissallad och kallskuret sen hade jag bakat två tårtor med musse pigg (dock lite felfärgad) på.
Det var mycket uppskattat lät det som iaf..
Riktigt trevligt..

Och nu är det snart jul igen.. tiden går ju riktigt fort..
Jag har kommit på att det är bara onsdagar..
Hela tiden så är det onsdagar.. Och helgen finns definitivt inte.. Det ät fredag och sen är det måndag och då är det nästan onsdag.. :D
Ja så är det..
Julen kommer iaf spenderas hos mamma på julafton och hos svägerskan på juldagen. Kommer bli riktigt trevligt.
Nu har jag en trött liten tjej här som vill mysa lite me mamma och sova och sen blir det som sagt film för mammas del.. :)
Lovar!!!! att jag skriver igen imorrn..

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0