jaha...

Ja nu har det gått några dagar till ja..
Vi har vart sjuka här så det har vart fullt upp.
Måndags var vi bara hemma och försökte kurera oss lite och igår så var vi hemma och sedan åkte vi till min morbror i Segeltorp på middag med mamma å T och hela morbrors familj. Riktigt trevligt faktiskt.
Bella känndes lite piggare igår men nu är både Bella å Flizan förkylda och hostar lite så det är lite tungt nu.
Jag skulle tvätta i tättstugan idag men jag fick ju som vanligt inte ut barnvagnen ur bilj*eln... så jag fick släpa Flizan i bilstolen, påsen me leksaker, ikeakassen med tvätt + en Bella som inte ville gå utan skulle bli buren................tungt kan man säga..
Fy.... det går helt enkelt inte utan vagnen, jag blir helt handlingsförlamad typ... I centrum är det en sak för då kan man ta en kundvagn och slänga ner dom i eller ha Flizan i bärselen och Bella i handen i värsta fall men såhär funkar det inte....
Jaja bokade en ny tid imorgon och då skulle Peter vara hemma me barnen istället. Det går ju jättebra när man väl är i tvättstugan eftersom jag tar med lite pennor och ritpapper och lego och sånt och idag tog jag med lilla bärbara dvdn så Belliz kunde kolla på Pippi, men det är just det där att ta sig från bilen till tvättstugan....

Ja men iaf så kom mitt Bluetooth headset idag!!!! :D som jag är testpilot för.
Det är helt sjukt egentligen att man får ett headset hemskickat på posten helt gratis men det är ju riktigt bra reklam för Nokia i det här fallet.
Nu får dom ju veta vad jag och x antal andra tycker om denna produkt och förbättre saker som är mindre bra isf.
Jag tycker det är riktigt bra iaf. Jag gillar och testa på saker..
Det innebär ju att jag måste blogga också så det är ju bra ifall nån läser min blogg för jag försöker ju uppdatera här med nu när jag ändå är inne och skriver åt dom.
Hoppas man får testa många fler saker för sånt här är ju skitkul!! :)
Det här är iaf ett Nokia BH-217 headset.
Det är jättelitet så jag hoppas att jag inte tappar bort det.. :s
Men det verkar jättesmidigt, jag har inte testat ännu för det ligger och laddas just nu. Men så fort det är klart så..
Hoppas folk hör vad jag säger i det bara för det har vart problemet förr att just med dom här bluetooth snäckorna som är så långt från munnen så kommer inte ljudet fram lixom.. Så folk hör knappt mig när jag pratar.. Men vi får hoppas helt enkelt.

Planerna för nyår ligger just nu på en fest här på gården med nära och kära förutom mor och svärmor som ska åka kryssning... Men det blir nog bra... Funderar på om jag ska dricka lite kanske men det slutar ju alltid med att jag är nykter iaf till slut.... Men men vi får se vilka som planerar att dricka....
Hade ju vart kul att åka kryssning nu snart men jag fick höra idag att Birka Paradise ska tas upp nu efter nyår och vara uppe tills den 25e jan typ... så det var ju inge vidare.... vi hade evetuellt tänkt åka en sväng idag men vi tyckte inte det var så spännande att åka själva... så vi får se när det blir...

Ja men jag återkommer hit helt enkelt..
Hejdå om det är någon som läser.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0