Fyf*n!

Vilken j*la skitdag!
Börjar med att Peter kommer upp å säger att vattnet har fryst IGEN!!!! orkar inte..
Vi har kallvatten bara på undervåningen inget annat..
Därav inget vatten till toan ens..
Så jag klädde på ig och barnen och drog upp till mamma, men d fixar sig ju inte själv här hemma så jag åkte hem nu till lunch..
Har en kupefläkt som går som sprutar lite värme mot rören iaf så förhoppningsvis innan jul ska det väll släppa...
Till råga på allt så har Bella haft en gnälldag storlek XXXL.. Hon skriker och gnäller istortsett heeela tiden.
Nu har jag fått i henne lunch och lagt henne så ja hoppas hon är gladare när hon vaknar..
Jag är ju förkyld nu så orken är ju inte på topp direkt..
Därför är det ännu mer påfrestande när hon är gnällfia.. :)
Ska bli skönt nu när Peter är ledig ett tag så man kan göra lite grejer ihop och få lite mer hjälp åxå..
Nä nu börjar den lilla pocka på uppmärksamheten så nu ska ja sluta.

/Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0